5 december 2015

Opendeur bij Atelier Salgarollo...


Thijsje wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag mee, samen met mij naar Atelier Salgarollo.

Thijsje reeeeaaaaally wants to come with me today, to Atelier Salgarollo


En terwijl ik de andere kant van mijn Switch! opvouw, verstopt hij zich razendsnel in mijn quilt, slimmerd!

While I'm folding the other side of my Switch!, he knows he has to be fast to hide in my quilt, LOL!


Maar ik denk dat ik het wel zonder mijn knuffelige hulpje kan ;o)

Tot straks!

But I think I can manage without my cuddly help ;o)

See you there!

8 opmerkingen:

Judith zei

wat zijn t toch slimme beestjes! fijne dag.

Ellie's Quiltplace zei

@ Judith: dankjewel! Je mag ze inderdaad niet onderschatten ;o)

Annelies zei

Wat een lieve foto's ! Veel plezier vandaag.

Anoniem zei

Wat een lieve poes en mooie quilt. Fijne dag in Salgarollo. Groetjes Wilma

Truus zei

Poezen denken altijd heel slim te zijn door zich te verstoppen en je zo om de tuin te leiden. Gelukkig kennen hun baasjes de truukjes en trappen ze er meestal niet in.
Veel plezier op de open dag vandaag.
Goed weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

Dientje zei

Meegaan is natuurlijk altijd leuk. En dan ook nog tussen de Switch. Wie verstopt zich dan niet. Fijn weekend. Dientje

Wilma Kuin zei

Hihi..... die thijs....

10 zei

Toch een grappig beestje! Ik was je graag komen bezoeken op de opendeurdag maar was even het land uit! Een volgende keer beter!
Ik kon elders al lezen dat je je alvast niet verveeld hebt:)
Groetjes, Martine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...